sömntuta!

2008-09-04 | 13:25:57 | Allmänt

Gud vad segt dagen går, jävla Angelica, kände på mig att jag bara skulle ligga kvar i sängen imorse men hon tjötade upp mig "ärligt, du kan inte ligga kvar i sängen och skita i skolan för att du inte sovit något!" Jag; "EEH, Jo!"  men så gav hon mig en sån blick så jag gick upp nu vart jag ju redan vaken lixom. Fixar mig lite snabbt och kastar i mig två mackor och lite nyponsoppa sen sprang vi iväg. Och när jag kommer fram t skolan så måste jag fråga efter vart Psykologin ska vara, alltså i vilken sal!

Någon lärare; Psykologin börjar inte förens period två.

Gissa om Angelica fick världens blick tillbaka efter det haha, kunde lika väl legat kvar i min sköna varma säng.
Så jag är alltså ledig varje torsdag med nu fram tills period två.. Lite väl slappt! Gick hem igen och la mig och kollade på Saving Private Ryan och vad jag grinar t den filmen, den är så hemskt sorglig och bara så bra. Love it!

Och hur snygg är inte Edward Burns på en skala? Han är ju med i 27 dresses som vi kollade på igår med, gosh. *dreggel*  Och att Vin Diesel är med en sväng är inte heller så dumt (;

        


Pappa skulle egentligen kommit hit idag men han va tvungen att jobba så han kommer imorn istället, men jag funderar på om jag ska åka hem t mamma idag och få rida, inte gjort det på länge nu. "/   Ska kolla upp om de finns stall här så jag kan ta hit Preme eller Nischaala eventuellt.. Kolla går ju alltid, menar hur mycket har jag att göra efter skolan? eh INGET. Läxor och så sedan när de kommer igång men alltid haft tid för hästarna iaf. Förr gick jag upp varje morra och fodrade, utsläpp och mockade för min egna häst, sedan när jag kom hem fixade jag med läxor och käkade sen var de stallet som gällade igen, resten utav dagen typ.. Saknar det faktiskt lite, även fast man inte har tid med något annat men hästarna gör mig så lugn i själen, jag mår så bra av att vara ibland dom. Saknar det en väldans massa!

Nej nu slutade Angelica skolan så ska gå upp och möta henne vid ICA, ska gå t banken och ta ut lite pengar som jag har på ett konto som jag inte har kort till? Sedan ska vi gå in och handla lite. Igen, vi handlar fan varje dag känns de som! jaja.      CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback