Slut på dom soliga dagarna?

2008-09-30 | 16:23:58 | Allmänt



Hopp idag regnar det som bara den, och gjort hela natten och morgonen. Hela tiden verkligen har inte ens vart uppehåll (sålänge jag vart vaken) tycker det är riktigt mysigt med regn ibland, när man sitter inne och de knastrar mot fönstrerna.. Men nu är det så mycket jag vill göra ute så vill bara att det ska sluta iaf för ett tag. Promenaden kommer inte ske i detta regnet och rida behöver jag med göra och hittar inte mitt regnställ så blöh. Behöver springa ut och sätta på Sansina ett täcke iaf, de måste jag göra. Ska slänga ut lite hö till dom med. Annars så vill jag inte ut mer än nödvändigt idag eftersom det regnar. Jag är så sjukt sugen på Tacos och Thaien i Uddevalla. MUMS! Sugen på båda två med det är sjukt jobbigt. Matvrak typ?   Får se vad det blir för middag idag, det börjar bli dax att tänka på det.

Nej nu ska jag göra mig en varmkopp O´boy och kolla lite DHW.
Börjar bli dax att beställa s2.





Take Care!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback