shes so high.

2008-09-07 | 18:33:41 | Allmänt

Hejsan alla sötnosar!


Vart hemma i stenungsund över helgen, dock har jag inte varit speciellt mycket hemma i std utan har mest hållt till på Tjörn denna helgen igen. Vad är dealen med Tjörn?  (alla vet ju att jag inte är speciellt förtjust i tjörn i vanliga fall men hör och häpna; Tjörn är inte längre speciellt farligt tycker jag. Har väl förmodligen börjar gå ihop bättre med folk som bor där!)

I fredags kom papi och hämtade mig här i Tanumshede och sedan så åkte vi en sväng förbi torp, fick köpt lite saker iaf!

2  par chinos
1  klänning
1  par leggings som ger en syn av skinn!
1  skärp
2  t-shirts
1  linne
1  kofta

så nu har jag lite mer i gaderoben, egentligen lite för mycket men de ska rensas snart igen (:

Jag ohrkar verkligen inte skriva om denna helgen just nu, den har bara varit så bra som den kunde bli och så mycket saker har hänt. Inlägget hade blivit så sjuuuuukt långt om jag skulle skriva allt, Så jag skiter i det idag!  Sexpartyt va iaf värt, sjukt kul.. Vi hamnade sedan inne i stan efteråt igår. Och jag, Julia och Svea hamnade på en Gayclub?  haha ja de va lite speciellt, men de va ändå kul! hahahaha!   Hemma i Tanumshede nu igen, börjar änna kännas som hemma nu. Pappa va snäll och körde hem oss idag, körde förbi Linnéa och hämtade smink och kläder osv som jag haft hemma hos henne nu i helgen sen tog vi en donken på torp! (H)     nej nu ska jag runda av här och göra något vettigt.    CYA!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback