"Råtass" - Guud vad jag saknar barskoletiden.

2008-09-16 | 13:01:54 | Allmänt

Sovit skönt? (:
Det har verkligen jag gjort iaf, behövdes en redig redig sömn. Gick upp vid 9 och ut och red nyttig jag har blivit, käkar frukost, Och sedan rider. Bra början på mitt nya liv. Bara ett jobb och körkort som saknas, jobb har jag ju egentligen men känner att jag inte vill stanna kvar där, sedan har jag fått erbjudande på bartenderjobb på Bryggeriet, Göteborg. Men känner mer att jag vill va bartender som extrajobb just nu. Har iaf börjat skriva på min CV, så när den är klar kan jag börja söka ordentligt.


Vaknade inatt av ett mms från Kine, en annons från någon tidning i norge där det stog Råtass, herregudanens. Snacka om att sakna barskoletiden, hade det så fruktansvärt kul alltså. Saknar alla underbara människor något så fruktansvärt. Nusåhär lång tid i efterhand så ångrar jag något så oändligt att jag åkte hem så tidigt (JAJA, dom flesta tycker inte 1 månad utomlands är lite.)
känner att jag hade velat stanna kvar hela sommaren ut. Kunde ju iaf fått tummen ur röven och tagit en resa ner och hälsat på alla, men så blev det inte näh alltid något som jag skulle göra istället. Nästa sommar blir det iaf ett besök på minst 2 veckor..

- Vi älskar magaluf!

Grupp 6 på barskolan shalala lala la.






Idag fyller Jessie år (:
Så ska åka in till torp nu strax och köpa en present, sedan ska jag in till Uddevalla och övningsköra och sådär. Sedan bär det av till bror och fira krabbetasklan, käka tårta (;  hihu. Ska till Stenungsund senare idag med, hoppas på att få leka en stund med Nihn, gud vad jag saknar den tjejen. Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sedan fixa mig lite så jag ser ut som en människa igen som inte luktar häst, haha.. Nej skämt på skidor.    Take care!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback