On the road.

2008-09-19 | 12:27:50 | Allmänt

Hejsan sötnosar!

On the road till Norge,  imorse när jag steg upp så ööööös regnade det ute så blev ingen ridning. så hon får vila i en helg nu. Om jag inte ber Ellinor jätte snällt att ta ut henne på lördag bara på en skritt tur. Åh ska bli så himla kul att träffa Caroline igen. Får se om Tonje och Marina kan träffas en sväng med.. Saknar er tjejer en massa.

Nej nu är vi i Strömstad och ska ta färjan till Sandefjord. Ska be pappa hälsa på i taxfreen och köpa en flarra bacardi melon som jag kan ha i helgen, man blir ju pank om man dricker ute i Norge haha.. Skulle handla en stock snus och en limpa cigg till dom kära norskorna med. (onyttiga är dom, alla som inte vet så snusar väll typ 30% av norges tjejer eller något liknande haha..)  Får se om vi hörs något i helgen, kommer säkert koppla upp mig en sanbbis och berätta hur jag har det (:  

Take Care!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback