Mindre nyttig middag idag!

2008-09-30 | 19:49:46 | Allmänt


Hejsan vänner!



Blev en mindre nyttig middag idag. Efter att jag och mamma sprungit runt i en hage för att lägga på 2 hästar täcke i ösregn och dom vägrade komma, sprang runt och busade, sparkade och hoppade som aldrig förr så ohrkade vi inte ens tänka tanken på någon mat att göra så vi ringde och beställde pizza som vi sedan pisseblöta åkte ner och hämtade.
Det var inte allt för lockande men det gick iaf ner. Sitter nu här efter en lång varm dusch och mat och gör ingenting, städade lite till förut (fansiken vad jag har börjat städa! vad har hänt?) Imorn morgon ska jag till std och köra och sedan får jag se om jag hinner med att åka till Brålanda till Angelica eller inte, det märker vi imorgon. Ska boka frisör tid med, det får jag verkligen inte glömma av att göra jag får rycket annars!


Ska slänga in en tvätt nu och sedan blir det nog att slänga mig framför tvn en stund eller att börja läsa på en ny bok kanske?

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback