körkort i flingpaket..

2008-09-17 | 14:31:57 | Allmänt

Åh, vrf kan man inte bara få det jäkla körkortet i ett flingpaket? Jaja, nu har jag börjat ta det på allvar igen iaf så hoppas jag får det snart. Var så himmla trött imorse när jag skulle köra, sedan sitta nästan 2h med en körskolelärare är inte det roligaste, men ah han tyckte jag var väldigt duktig idag iaf och sådär. yey till mig!

Sitter och pratar med Tess på msn, om Thailand.. Hon ska ju vara nere ett bra tag eftersom deras hus är färdigbyggt nu. Ska bli så himla kul att träffa henne igen, Thailand kompisen haha! (För er som inte vet, när jag var i Thailand sist, i jan/feb så träffade jag två skånska tjejer där nere som jag umgicks mycket med. Tess är en av dom, super go! Hon är med på bilden nedan. Blondinen till höger (:  Hennes mamma och hennes sambo har restaurang osv där så dom höll på att bygga hus när vi va där sist så nu är det färdigt så ska dit och kolla dirr när jag kommer dit super kul!)



Angelica                                   Keela                                    Tess



Nej nu ska jag ut och rida, kanon kallt ute idag även fast solen tittar fram emellanåt. Inte regnat på några dagar nu och det är jag super glad över! För de första för att de är mycket skönare att rida utan att man blir pisseblöt, och sedan Nischaala inte blir så jäkla sketen, och att de inte är så himmla blött i skogen och sådär. Herregudanens, framför allt skönt att slippa gå ut i geggiga jävla hagar!!!!! ramlat i sådanna allt för många gånger då stävlarna sugit sig fast och man har gått ur dom. SHOFF säger det man hinner knappt reagera! Nej nu ska jag ut och rida som sagt..

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback