Sean Kingston - Red Dress

2008-09-09 | 01:33:01 | Allmänt

... så himla bra låt.

dag har inte varit en bra dag på något sätt för femöre. Börjar med att jag missar dagens ända lektion.. Bra början va?
Angelica kommer hem sur och grinig som jag vet inte vad och vi tjaffsar, hon smittar av sig med sitt humör och jag va fast i surträsket rätt så snabbt.. Hatar att vara så sur och grinig, de är inte alls trevligt, så jag blir sur på mig själv med och det gör inte saken bättre.

Angelica åkte till Rikard idag eftersom hon ska kolla praktik i Göteborg imorgon. Ska bli intressant att se hur allting artar sig för henne, jag är så nyfiken och hoppas på det bästa. Vi skulle kollat på lägenheten idag men de blev inte av nej, men men. Jag bestämmde mig för att ta mig en fet jävla pizza och testa hur dom är här i Tanumshede, Pizzan vad god och pizzasalladen var nästan lika god som Ti amo´s, mums. Gick även en sväng och köpte mig ramlösa och lite naturgodis som jag tänkte ha ikväll i min ensamhet.. och det hade jag. Nu är klockan alldeles alldeles för mycket.. Men känner mig uttråkad och försökte lägga mig förut vid 11 tiden men bara legat och vritt och vänt mig utan att somna "/

Ligger i sängen nu och kollar på The Bucket List bra än sålänge iaf, lite seg i början men börjar rätta t sig nu. Kollade även på Speed Racer förut, den va faktiskt bra. hihu.  Imorn har jag en lektion, och det är rättskunskap kan ju hoppas att jag hittar till den lektionen iaf, dom är inte speciellt hjälpvänliga på skolan kan jag lova (elever alltså) och lärare ser man ju inte någonstans även fast man går in i lärar hallen eller vad man ska säga, där alla har sina kontor iaf, alla sitter på möten eller så är dom inte där. Så hur ska jag kunna hitta lixom?

Imorn (idag?) kommer kanske Oscar och hälsar på med, trevligt.  Nej nu ska jag gitta.  CYA!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback