IT-plagg nr;1 = Skinnbyxan.

2008-09-03 | 21:16:44 | Allmänt

Uäk, jag kommer nu säga att jag tycker det är så fruktansvärt fult och jag aldrig kommer ta på mig ett par bara för att det är inne. Men vi alla vet väl att jag någongång kommer hamna i ett par bara för att! - Suck. Men Men.




Idag har vi faktiskt inte bara suttit hemma och gjort ingenting som typ dom andra dagarna.. Vi har vart ute och gått i ca 1h, målat badrummet och städat.. Lagade nyss lite mat, lite sent men vi vart hungriga inte hunnit käka riktig mat idag. Spagetti och köttbullat haha. Avancerat va? (;   Nu sitter jag här och bara är nöjd över min insats och är helt vit på armarna och händerna haha så jäkla fult!   Köpt lite skolsaker idag med, 4 block, (rosa, lila, svart och limegrön) höhö och lite pennor, sudd och sånt där man måste ha.. Köpte en ny kalender igår med, rosa/svart så söt, så söt..

måste måste måste köpa chinos, kofta, t-shirts, linne och sjal imorn eller på fredag(senast!) och köpa mer sedan i veckan. (sedan kommer det säkert bli ett par skor med, så det blir en hel outfit) öööh, okej kanske en outfit till som jag kan ha på lördag? vi märker, vi märker. Och för er dummon som inte fattade att inlägget igår om Oscar var ironi så är ni ju dumma på riktigt :D     Nej nu ska jag duscha och sedan slänga mig i sängen och kolla på transformers ^^  CYA!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback