It felt so wrong, It felt so right.

2008-09-08 | 00:35:27 | Allmänt

Hopp, hamnade här igen ja..

Jag gick upp t ICA förut och kirrade onyttigheter till film kväll med Angelica. Det är söndag då är det meningen att man bara ska vara helt slapp och inte göra något, men vi fick städat lite förut och sedan så gick jag som sagt och handlade. Så nu har vi kollar på You don´t mess with the Zohan. Sååååå värdelös säger jag bara, se den inte. Eller gör ni de men inget jag skulle rekommendera alltså, fy fasen!  sämsta på länge verkligen. Och nu tänkte vi kolla på The bucket list inte sett den än men den ska ju tydligen vara jätte bra (: Om jag nu inte somnar mitt i filmen eller i början av den, är så hopplöst trött somnade t flera gånger under första filmen. Klockan är ju faktiskt rätt mycket så det är ju inte så konstig.. har ju inte dirr sovit mest denna helgen heller. Så jag får faktiskt egentligen somna lite sådär.

Maria (halvsyster) och Maria har nu flyttat till Östermalm istället för Södermalm, och jag måste ju åka och kolla läget väldigt snart? eller hur? Angelica honkar säkert, bara att hon är för liten för att gå ut medans stora syskonen kan gå ut och svina får hon sitta ensam i lägenheten höhö. Ska även åka till min kära syster Petra snart ner till Växjö och hälsa på, hälsa på min kära häst med. Går tydligen skit bra och de är jätte skönt att höra, saknar honom såååå jäkla mycket!

Händer en massa saker nu till helgen som kommer igen, vart något viktigt nu 3 helger i rad. såja, jag hoppas inte jag blir utsliten snart. men 4 veckor på mallis gjorde en lite härdad.. I think! Iaf alltid jag som håller ut längst och är uppe längst, brukade visserligen vara så innan med men nu känns det extremt. och på tal om mallis, jag saknar alla jag träffade så jätte mycket. Alla vart så stört sköna.. Love them all! Pratar ju en del med några av dom iaf, tänkte ta en roadtrip och hälsa på folk snarast. Jimmy, Jimmy, Joakim, Jack, Viktor, Tonje, Marina, Caroline, Kine, Veronica.. osv. osv. osv.

Nej nu ska jag gå och borsta tänderna och sedan bädda ner mig skönt i min älskade säng.  CYA!





- Too bad we can´t rewrite our own history.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback