I don’t want to be anything other than me..

2008-09-24 | 16:59:33 | Allmänt


Hejsan vänner!

Sitter hemma i soffan helt slut körd, Gick upp vif halv 10 idag käkade frukost och började jobba vid 11. Upptäckte att både Penny och Pepzi är halta, fasen oxå  "/ but but. Jobba gick jätte bra iaf, de är ett sånt lätt jobb jag har egentligen, värsta lyxen. Vem skulle säga nej till att ha en av sina favvo hobbysar som jobb? Det är skit skönt att kuna få göra det man älskar att göra och att få pengar för det är inget som man klagar över. Fick 100;- i dricks med haha..

Usch jag funderar på om jag ska ta mig en powernap? Är så sjukt trött, ligger och kollar på OTH går på tvn. Känner mig lite halv krasslig på något sätt, börjat få lite ont i halsen, lite snuva och ont i lederna, det är ju nästan alltid något som bryter ut när jag känner det i lederna, så sjukt jobbigt kan knappt greppa ett glas ordentligt när jag blir så sjuk eftersom jag får så ont. Idag ska jag göra middagen med, får tänka lite på vad jag ska göra.. Bilr nog kyckling iaf. MUMS!



Fredag blir det utgång och jag längtar massa mycket ska bli himla kul, en massa folk som jag känner som ska ut i helgen som jag inte träffat på en lång tid så ska bli så jäkla kul alltså. Måste träffa Linnéa någon dag med jue (;
Syrran och Freddie kommer hem i helgen med.

Caroline ringde nyss och frågade när jag tänkte komma till Oslo igen, snart hoppas jag ska kolla om jag får någon ledig helg snart igen. Hörs senare. Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback