Höst, love it.

2008-09-25 | 16:05:53 | Allmänt



Hejsan vänner!


Det är sån riktigt skön höst ute just nu, idag är det riktigt varmt ute med hur härligt som hellst.
Färgerna på träden börjar skifta åt gult / rött nu med så himla vackert. Ska ladda upp kamran ordentligt någon dag och gå ut och fota lite.. Älskar hösten när den är såhär, inget regn och rusk utan bara så himla vackert och mysigt. Långa promenader är ju guldvärda. (På med reflexerna bara om ni är ute i mörkret alla sötisar) -JAG ÄLSKAR HÖSTEN!

Idag är jag slö, känner mig ännu mera krasslig.. Sov ut ordentligt idag gick inte upp ur sängen förens runt 12 tiden, så härligt att sova ut alltså, man behöver de verkligen ibland. Och somnade så härligt igår när jag stängde av datorn och sådär. Gick ut och gick en sväng innan jag åt lite "frukost" och sedan slappade jag lite och tog mig i kragen och gick ut i stallet.. Ska nu hoppa in i duschen tänkte jag, ska åka till Torp och storhandla lite blir en sväng in på systemet och apoteket med behöver alvedon och halstabletter, tänkte testa dom nya som dom gör reklam för på tvn en del, som är en värktablett för halsen, se om de är något att ha.. Någon som har testat innan?


Kevin
ringde igår kväll med (inatt rättare sagt!) skönt att höra av dig gubben, saknar dig ska du veta (:  Var ett samtal som jag behövde även fast de inte var något speciellt sagt, jag behövde bara veta att du fnns kvar.
Hoppas vi ses imorgon, du vet att jag alltid finns här. <3

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback