helt oväntat!

2008-09-04 | 14:38:50 | Allmänt

Fick nyss ett sms, (inte för de va något som inte brukar hända ^^ alla vet ju hur jag är med min mobil!) det som vart oväntat va att de va den killen med lägenheten i Grebbestad på 60kvm och saker som hörde av sig.

"Hej Michaela! Jag är ledsen att det dröjt med mitt svar.
Är ni fortfarande intresserade av lägenheten i Grebbestad?
/ Mvh Mattias Landgren"


Fick ju reda på att vi stod 3a i kön utan att han hade nämnt något om någon kö så vi belv såklart sura och tog första bästa och hamnade här vi är nu. Vi trivs ju men ändå inte, svårt att förklara hur men ah. Ska åka och kolla på den och se hur den är och sedan bestämma oss..  nåväl, va bara tvungen att skriva det haha! CYA!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback