hejdå Tanumshede.

2008-09-12 | 20:15:12 | Allmänt

På söndag flyttar jag hem igen. Fast till mamma. Blev inte allt för lång vistelse i Tanum inte, men usch trivdes inte alls och inte Angelica heller. Så nu kommer jag bo vid alla mina kära djur igen, så kommer tillbringa väldigt mycket tid ute i stallet!    MYSIGT, jag kommer må så bra igen!

Idag har vart en skön dag iaf, va ute och red i över 1 1/2h förut så himla skönt, dock vare lite kallt men tog på mig rejält med kläder så det fixade sig, min arbetsjacka som jag har på vintern är inte minst alltså haha.. men jaja vem behöver vara en skönhetsdrottning i stallet? I don´t. Har bara ridit Nischaala idag, hon behöver B A N T A S säger jag bara fan hon är ju smäll fet för fasiken. Lagade pajen idag med, åh så god den blev och så perfekt och salladen blev med hur god som hellst. Jag lagar fruktansvärt god mat ibland alltså! (Y)  (Den var väldigt uppskattad med kan jag lova! lika god mat idag som igår. mums!)

Nej nu ska jag hjälpa mamma med smörgåstårtan som vi gör till Perra, Han gick ut på sitt första brandalarm i veckan, grattis och fasiken vad kul för dig! (:  När vi är färdiga med den så ska jag åka upp och lägga mig i Jacuzzin ett tag och bara tänka på mig själv en stund, sedan blir det nog att kolla på en film och sova någorlunda tidigt upp till morran och rida preme först och sedan ska jag ut på en långritt med Pernilla blir nog en ca 4h ritt så sannar vi och fikar och sådär! Nischaala kommer vara så slut efter den ritten haha.. hon behöver röra på sig kan jag lova Over and Out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback