Gratisbio.se

2008-09-09 | 14:40:27 | Allmänt

Detta eviga tjöt om olika sidor där du samlar poäng och får gratis produkter, presentkort osv. smittar verkligen av sig i längden. Jag bestämmde mig för att testa och bli medlem, och det har helt ärligt gett resultat efter bara 2 dygn för mig, redan fått poäng till bio biljetter som kommer hem skickade nu om 2-3 dagar!   Presentkort finns på bl.a KICKS, H&M, ÅHLÉNS, GULDFYND, GINZA, THE BODY SHOP mfl.  Och hörrni, Gratis är väl aldrig fel?

Bli medlemmar ni oxå, om ni blir värvade genom mig så får ni 75p  (:   http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=70660





Håller på att tvätta nu jag, sängkläder för tillfälet, känner mig lite duktig faktiskt. Ska snart ta och gå upp till Apoteket med och handla där lite. Har inget alls här hemma om man skulle få ont i huvudet eller ngt liknande, behöver köpa lite produkter till ansiktet med, har fått dålig hy när jag flyttade hit, tror det har att göra med vattnet  "/   
Hyn vänjer sig ju men att ta hand om den extra mycket kan ju inte skada..   Nej skriver sedan igen!     CYA!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback