Gossip Girl.

2008-09-04 | 23:37:06 | Allmänt

ÄNTLIGEN NYA AVSNITT!
Inte en dag för tidigt kan jag lova, Gossip Girl är bara för bra, I Love It!    Och första avsnittet av säsong två va bara så bra det kunde bli, jag grinade som en liten flicka like always när de är något fint, hemskt, sorgligt, eller bara almänt bra t filmer och serier.        - Kan jag inte grina åt saker jag behöver grina åt istället?






Sitter hemma ensam i Tanumshede nu, Angelica åkte hem t sin mamma vid 4 idag så jag har spenderat dagen ensam i stort sätt. Vad har jag gjort? Nah skulle bara ta en liten powernap och sen hade jag tänkt gå ut och gå och vad händer? Jo jag somnar och vaknar när klockan är halv 9 cirkus, va inte lika kul. Så sket i promenaden och satte på gamla avsnitt av Gossip Girl för att färska upp minnet och sedan för att kolla på de nya som jag inte haft tid t innan. Oh love it!

är väldans trött, igen.. och ska nog fixa mig inför sängen och sedan mysa ner mig i min ensamhet och kolla på en film, antingen You don´t mess with the Zohan eller Sjätte sinnet. Kommer dock nog somna rätt så fort? Och imorn är det fredag ska bli himla kul helg alltså, Imorn är det fortfarande lite oklart vad som händer men har 3 saker att välja emellan så något kommer jag ju göra iaf. Pappa kommer och hämtar mig vid 12 tiden imorn (Jag vet min pappa är alldeles för snäll! <3) så får jag köra hem så stannar vi på torp och sådär och handlar lite kläder.. Och på lördag ska jag ju på Sexparty. woho, ska bli så himla kul, dricka vin, käka god mat, prata, fnittra och bara ha kul och allt som hör till!   CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback