¤#%&¤%&"#&/%&(/%&¤#¤&&#%¤/()=?=)(%¤#

2008-09-09 | 14:59:21 | Allmänt






VISSA HAR DET BÄTTRE ÄN MIG IDAG!


ÅH, Jag blir så avis. Caroline ringde precis mig och frågade vad jag gjorde osv. så frågar jag såklart det samma och vad får jag höra
"Vi sitter og ska ta en tur til magaluff"      Caroline och Tonje, bestämmde sig kl 6 imorse för att ta en sista minuten, svärde lite åt dom för att dom inte ringt mig, hon vågade inte ringa mig så tidigt, hade kanske visserligen inte svarat heller. MEN ÅH SÅ UNDERBART DET HADE VARIT!   

Åh nu blev jag helt cp, vill oxå!    Papi åkte till Spanien igår IGEN denna gången med Stubbe. Han har varit hemma i 1 vecka eller ngt och så stack han igen ja, suck.

Nej nu ska jag gå till Apoteket, och drömma mig iväg till magaluf!  CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback