Enormt dålig uppdatering, jag vet!

2008-09-28 | 23:45:09 | Allmänt


Hejsan sötisar!

Jag vet att jag vart helt värdelös denna helgen på att blogga men så kan det bli imorn, haft mycket att göra.
Fredags vat det utgång som gällde, lördags bakfull och sådär men fick mig ens väng till Haddocks där det var ett stort fylle kalas, blåste storm ute på Tjörn med såklart, Bränne va fyllechaffis så jag honkade med i bilen och höll han sällskap. Oscar ringde och va lite pratglad med (: Och idag har jag jobbat. Mega seg dag på jobbet verkligen, men jag överlevde. Skulle träffat syrran och så i helgen men hon jobbade hos Polisen i fredags så då hade hon inte tid och sen jobbade hon dubbelskift så hon jobbade natt med så hon sov jätte länge på lördagen så va sent då. buhu "/ Idag var jag ju tvungen att jobba. Får ta och åka ner snart, saknar dig Petra!

Jag har iaf haft en bra helg, hur har eran helg varit? :)

Nej jag är mega trött har redan krypit ner i sängen och ska kolla på en film och somna tänkte jag. Imorn ska jag åka till Tanum och hämta mina sista saker, hoppas även på att få träna Hockey imorn. - Hoppas, Hoppas, Hoppas.

Nattinuffasan, Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback