"du och jag på högtalarna igen"

2008-09-18 | 14:40:45 | Allmänt


Hejsan vänner!


Fick ett sms av Tess imorse, hon har nu beställt flygbiljetter till Thailand, hon kommer vara där från 30e nov - 25e jan så hon är ju där betydligt längre än mig. men 3 veckor blir det att dansa på högtalarna in på morgon timmarna på Zafari och bara ha det kanon i värmen och leva härligt. -  Fan vad kul det ska bli att träffa dig igen stumpan.

Nu när pappa är med så kommer jag ju iaf komma upp för att sola. (risk för att jag inte gör det då jag älskar att sova på morgonen ja, Spec när man är ute och velar hela nätterna. Om jag känner mig rätt och när Tess är med så känner jag att det kommer förmodligen bli så varje dag. Kan ju hoppas på att ta det lungt någon natt. haha!) Han är en riktigt riktigt sol älskare min pappa, han blir brun som jag vet inte vad. Han har nog det bästa pigmentet jag sett på någon från sverige. Jag brukade med bli fruktansvärt brun fruktansvärt fort men jag solar aldrig så längre då jag hatar att ligga still. Fan jag blir så så rastlös, har jag en bra bok kan jag ligga men dom läser jag ju ut så jäkla fort då. Men underbart att ligga med en bra bok på stranden / vid poolen och käka god fräsch frukt och dricka på något gott. underbart!


Är det bara jag som tycker det är så fruktansvärt tråkigt att bara gå hemma och göra ingenting? Jag har städat både dammsugit och tvättat golven i hela hemmet. Dammtorkar på hyllor osv. fixat med disken, plockar ur diskmaskinen, ställt in ny disk och satt på. Och nu finns det inte så mycket mer att göra. Rensa lite skåp och sådär visserligen men det är så tråkigt.  Ska nog ta mig en sväng ut i stallet igen, hade bara inne Nischaala och borstade henne i morse och de är väl dax att ut och rida nu snart. Försöker få tag i mamma så vi kan åka in till Hööks men hon svarar inte i sin mobil nej.
 
Kan jag inte få de jäkla körkortet så jag kan börja söka ordentliga jobb och åka iväg och göra saker?.. Blir så trött på det här. Ut och plocka svamp kanske? hihu. Men då behöver jag ha med mig Disa och hon är ute med mamma någonstans ja. Nu ska jag ta på mig ridkläderna och gå ut och rida. Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback