can´t keep my eyes of u.

2008-09-17 | 22:12:14 | Allmänt


Hejsan sötnötar!




Ja-hopp,  red en skönt tur förut. Det var inte så himla kallt som jag trodde det skulle vara men kanske berodde på att jag hade förberätt mig med underställ under ridkläderna, extra sockar, vinter ridskorna, handskar, sjal och vinterjackan? haha ja men varmt va de iaf, hade inte på mig handskar och jackan i stallet utan det tog jag på mig när jag gick ut och red. JaJa vem behöver se ut som en skönhetsdrottning 24/7? I don´t.
Är hon inte söt? Min lille älskling. (Åh gud vad jag saknar Pistol)  Börjar iaf få lite ordning på tjejen nu, hon har allt blivit lite fastare runt om magen nu, inte så stor skillnad men den syns iaf om man kollar efter, märks även när jag drar sadeljorden kan jag ju dela med mig om.. haha (:   Åh bröt 2 naglar idag när vi höll på i paddocken "/  Så ja nu är det bara att klippa ner dom och fila till och låta dom växa ut igen, går visserligen sjukt fort på mig naglarna växer som ogräs. - Kan inte mitt hår få växa så fort istället?  

Imorn ska jag försöka få med mamma ut och rida med. Men hon har fasiken aldrig tid längre :| så himla tråkigt, vill ut och rida stanna och ta en fika och bara umgås lite förutom när vi är hemma. Vi var alltid ute och red tillsammans förr, men hon jobbar så mycket nu förtiden.





Mamma lagade iaf kanon god mat idag, som alltid. Jag hade nyss kommit in från stallet hade bara hunnit duscha så stod maten på bordet och ja bra gjort älskade mamma. Vi kollade sedan på Idol tillsammans och fick skrattat lite. Hihu.

Nu sitter jag här och bara slappnar av, borde lägga ifrån mig datorn och det ska jag göra alldeles strax. Jag ska åka in till stan någon dag och kolla efter en snygg guldfärg att måla väggen med eller så ska jag hitta en snygg tapet att sätta upp på en vägg. Bara för att göra något kul och sådär. Sitter i sängen, kelar med Gucci och lyssnar på lugn och go musik, har tändt lite ljus så de är super mysigt. Bara sällskapet som fattas ungefär. Känner mig helt avslappnad och det är så skönt inte gjort det på länge är lite därav mina sömnproblem, jag har inte ro till att sova helt enkelt. Men idag känns det som om jag kommer somna rätt så tidigt, ska lägga ifrån mig datorn nu och så ska jag fortsätta läsa på min bok ja började med härom dagen..   Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback