besviken..

2008-09-01 | 11:01:02 | Allmänt

Angelica jag blir så besviken att du aldrig tar ditt ansvar, du skulle kommit hem igår för att hjälpa till du har stöka ner exakt lika mycket som jag. Vid senast 4 skulle du kommit, kom du? Näh, har du någon mobil? Näh. Ringer vid 9 på kvällen eller ngt "jag kommer 8 till morran istället!"  har du kommit? NÄH. Och nu kommer pappa snart hem och jag är bara så arg och besviken på dig, du måste lära dig ta ansvar. För det är du verkligen värdelös på, trött på att behöva leka mamma hela tin.


Ska bli skönt att träffa pappa igen, han har vart i Spanien nu ett tag. Undra om han köpt med något roligt, är dock inte hemma när han kommer hem och angelica har hans nyckel, och vart är hon? Jo hon är på Tjörn och skiter i allt annat. Bäst för henne att hon kommer hem innan honom, eftersom jag är på fotbollen ikväll! Återstår och se.
 - Ska slakta dig annars!



Drömde att jag hittade min iPod inatt, men minns fasiken inte var. Tänk om den ligger där drömmen hittade den? :O
Nej nu ska jag ut och gå en sväng, bara väntar på att tiden ska gå lite fortare! CYA!

          Oändligt fräsch!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback