Älskade Ed Hardy..

2008-09-11 | 01:16:00 | Allmänt




Jag är bara älskar Ed Hardy, allt började med bikinin efter den så vart jag helt såld. La nyss iväg en beställning på en fräsch scarf som jag bara inte kan bli missnöjd med den är så fin. Många tycker det är idioti att lägga dom pengarna på en scarf, men ibland kan det kännas rätt skönt och ibland så behöver jag det verkligen!



Jag är riktigt stolt över mig själv att jag faktiskt har lyckats att ändra på mitt köpberoende såpass bra som jag gjort. Jag behöver inte längre handla enbart märken, jag har alltid vart en fjolla med det förr men har växt ifrån det Gina och H&M är ju super bra med kläder - ofast iaf.  Varje gång jag går in i en av butikerna så hittar man alltid något man vill ha eller behöver. Jätte fina baskläder har dom utan att tveka, Jeans är jag väll fortfarande fjollig med men det är ju bara för att man har sina favoriter och favoritmärken som man vet är bra, har bra passform och håller måttet. Jeans är något som jag känner att man kan lägga lite mer pengar på, det är dom värda, så mycket man andvänder dem!        
Känner samma sak för ytterkläder, Jackor och västar. Jag lägger helldre en större peng på en fin och snygg jacka som jag vet jag kommer andvända hela höstern eller vintern, höstjackor finns det många utav, även vinterjackor. Jag har några höstjackor som är lite billigare och därav många. Skinnjackan är ju alltid ett måste i en gaderob. Så tjejer och killar om ni inte äger en skinnjacka rekomenderar jag er stark till att gå och köpa en sådann, och gå sedan ur butiken och känn att ni gjort ett väldigt bra kap för skinnjackan funkar till så många outfits och passar till så många tillfällen.  Nej vrf sitter jag här och babblar? 


Over and Out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback