TRÅKIGA VÄDER FÖRSVINN!

2008-10-21 | 13:36:41 | Allmänt


Hejsan gullungar!

Jag somnade runt halv 4 inatt som en liten bäbis, sov som en stock när jag väl hade somnat. Upp och hoppa vid halv 9 vaknade men huvudvärk men var bara tvungen att ta mig ut till stallet och göra utsläppet. Och självklart så regnar det ute även idag - suck!     Eftersom jag hade huvudvärk så gick jag in igen, tog en alvedon och la mig i sängen och sov i 2h och vaknade med ett strålande humör. Uscha hatar att ha huvudvärk, spec eftersom jag får migrän alldeles för ofta..

Hovslagaren har inte hört av sig än, men jag hoppas innerligt att han verkligen kommer idag eller imorgon. Min tjej måste få på sig en sko så jag kan rida henne ordentligt, lite tur att det är så himla dåligt väder ute för då är det inte direkt något jag missar när jag inte kan rida henne ordentligt.. Det är iaf inte så himlans kallt ute idag och det är skönt. Nej nu ska jag fixa mig egrann lunch är göööra hungrig och sedan ska jag hoppa i ridkläderna och ut i stallet och mocka efter dom som stått inne inatt. (med andra ord jobba ^^) Går väl ut i sadelkammaren och hämtar med mig en sadel eller två och några träns med in så jag kan fortsätta jobba inne sedan. Lättförtjänta pengar..

Vi hörs sedan, Puss på kinden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback