Myskväll framför tvn.

2008-10-23 | 21:13:14 | Allmänt


Hejsan kära läsare!

Vad har ni för er för något busigt? Uscha mig jag är så himlans trött, det känns som om klockan är halv 11 - 11 och det är helt galet verkligen.. Jag var ju som sagt ensam i några timmar innan syrran kom hem och jag diskade ju och vek även tvätten som låg nytvättad i soffan och uppskattat blev det. Jag kan allt var himla snäll om jag vara vill hihu. Vi har verkligen inte gjort allt för mycket idag, vi har lagat mat (ugnstekt falukorv, potatismos, blomkål och färska champinjoner..) och i stortsätt inget mer. Petra skulle till campus skolsyster för att kolla foten hon har ont i men de va inget större direkt, haha skön skolsyster dom har här. "Jag skulle ju råda dig till att ta det lungt men du går ju Polis så jag kan ju bara då drömma om att du skulle ens tänka den tanken" eh ah de va som om hon kände min kära syster som aldrig kan vara stilla.. Det är helt sjukt att hon snart är snut, så glad för hennes skull.

Just nu ligger vi alla 3 i sofforna och bara kollar på tv, syrran läser lite inför en övning hon har imorn och inför ett prov så flitig är hon. Eftersom jag bilr ensam imorgon med så ska jag ta mig till stallet och rida min älskade Pistol, en tjej i stallet ska rida med mig jag skulle bara höra av mig till morran. Jag ska ta mig en cykeltur till stallet imorrn och det är 6km varje väg så jag får alltså över 1mils cykling imorrn det känns bra. (:
 
Imorn kväll ska vi på Hockey, Växjö - Mariestad yeeeeey JIPPI, vi är ju hockey fantaster hela högen. Freddie hade fått VIP biljetter ifrån sitt jobb med, vad VIP innebär i Växjö har jag inte den blekaste om med det märker jag väl imorgon. Nej nu ska jag stänga ner här och vara lite social. Take Care ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback