monster bra produkter för skadat hår.

2008-10-06 | 20:56:44 | Allmänt



Hejsan sötisar!

När jag va hos frisören sist så köpte jag ju L´ANZA´s produkter för Kemiskt behandlat - eller skadat hår. Och jag känner redan en jätte skillnad, skit bra verkligen så himla nöjd tänkte svänga in och köpa mer eftersom de är kampanjen fortfarande, 199;- är ju ingenting för att håret ska må bra, right?

Vart en fartfylld dag idag, jobb osv. Sedan när jag landat hemma så städade jag egrann, och lagade lite mat. gjorde något så avancerat som risotto med kassler idag, men gott vart de iaf. Nu så sitter jag och myser i soffan och kollar på Färjan, och snart börjar ju CSI, - love it!   är mega trött så idag ska det nog bli sängen rätt så tidigt. jag är himlans trött alltså.

Just det, fick ju sms ifrån Li imorse om att på fredag så är det en tanke på att vi några stycken ska hitta på något kul, te.x Disco bowla (:  Att jag kommer förlora om vi ska göra det.. haha vääärdelös. men ge mig lite alkohol så skämms jag inte längre, det är iaf fruktansvärt kul även fast jag är så värdelös. Hihu!

take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback