man in the mirror.

2008-10-18 | 00:24:19 | Allmänt


.. kan inte få den ur min hjärna, den sitter som fast klistrad!

kollat klart på filmen på kanal 5 nu osv. efter filmen satt vi kvar i soffan och snackade massa göjja. Nu har jag gått tillbaka till mitt och ska packa inför imorn.. Vad fasen ska jag ha på mig imorn kväll? :| Jag kommer nog fram till något tillslut. Efter jag har packat klart så funderar jag på om jag ska sätta på en film eller försöka gå och lägga mig eftersom jag ska upp mega tidigt imorn, jag är inte det minsta trött dock. Jag borde vara det eftersom jag har varit igång hela dagen med hästarna men icke då.. Nej nu ska jag runda av och ta och packa (:    Puss på kinden ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback