målare?

2008-10-15 | 21:11:33 | Allmänt


.. vem behöver en sådann när man kan fixa själv? (;
haha jag är dock helt brun på hela byxorna och händerna nu, ser ut som en dalmatin ungefär haha.. Men fint blir det, började makeovern i sovrummet. Det börjar rätt till sig nu faktiskt. Jag bara älskar den mörka mysiga bruna färgen jag smetat på väggarna någon annan dag i veckan ska jag fortsätta med den ut i mitt vardagsrum, hihu!

Jag måste få tummen ur röven och köpa inredning nu med, jag vill ha en fin ljuskrona att ha i taket i sovrummet, har hittat en jätte fin som jag ska kolla lite närmare på någondag snart, tänkte ta med pappa och åka runt lite och kolla han har bra smak han med... vanligtvis iaf. Mamma älskar allt som är ljus enbart i stortsätt så henne kan man inte ha med som smakråd. SRY MAMMSEN!   (; Nej nu ska jag kolla hur det ligger till med torkningen på väggarna!  Puss & Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback