Kvällens efterlyst..

2008-10-22 | 21:33:35 | Allmänt

Fasen det är så himla skrämmande att det är så himla mycket mord och försvinnanden i Sverige just nu. Tycker bara att det blir mer och mer och det är riktigt skrämmande. Ikväll så handlar ju Efterlyst bl.a om två försvunna männ ifrån Uddevalla kommun, en kom väl ifrån ljungkile om jag inte minns helt fel. 2 stycken som försvinner spårlöst i min kommun bara YIPPI! Uscha mig.. får riktiga rysningar.











Det är ju snart Halloween helgen, YEY love it. Jonna fyller ju som sagt år på fredagen den 31e och sedan på lördag så är det Halloween fest på Haddocks som Linnéa, Julia, Jag och ev. Jasmine ska på såklart. Innan ska vi köra middag och sånt mysigt.. Vet inte hur många vi blir i ett gäng än men det märker vi kommer iaf bli himla kul.  Få klä ut mig två dagar i rad ska bli så himla kul ass. Sedan på Onsdag så bokade Linnéa och Julia mig så vi ska till GG här i Uddevalla och köra galet som fasiken. Jag är verkligen jätte jätte jätte uppbokad nu i flera helger framöver.

Här kommer en liten planering;

 *   åker till Växjö
 *   Halloween helgen, Jonna fyller fredagen och sedan Halloweenfest på Haddocks på lördagen.
 *   åker till Åland
 *   MAGALUF REUNION i sthlm, kryssning 48h till Tallin!
 *   Norge, Oslo till mina underbara norskor.
 *   LEDIG HELG! Ev. vara med Jasmine.
 *  THAILAND I 3 VECKOR.

Jag är alltså helt sjukt uppbokad ett tagframöver som ni säkert förstår, sedan så åker jag ju till växjö och åland på torsdagarna så det är två dagar - (minus) med. Ouff, längesedan jag va såhär uppbokad känner att jag inte räcker till helt och hållet ibland och det är rätt så stressigt.. Ska även göra halkan på måndag och hinna med att jobba egrann..
Jag måste hinna handla lite saker jag ska ha med mig till Thailand med. Hudvårdsprodukter (lotion, solskydd, osv.) och hårprodukter, nya bikinis och lite smått och gått. Jag undrar vart fasen mitt paket från Forever21 har tagit vägen? skulle haft det för ca 1 vecka sedan........ ???

Nej nu ska jag ta in hästarna. Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback