Hunybunch suga plum, pumpy ummpy umkin.

2008-10-30 | 22:15:30 | Allmänt


Gokväll vänner!

Vad har ni för er? Själv sitter jag fortfarande nerbäddad i soffan. Jag va ute en snabb sväng i hagen och gav Nischaala en morot och kelade lite, men inte rört mig så himmla mycket mer idag ass. Mamma städade i en av walk-in gaderoberna förut och hittade då mina efterlängtade duntofflor, jag är så himla frusen om fötterna så jag verkligen älskar dessa sköna, mjuka tofflor som värmer något så enormt och så himla mysiga! Ouff, Håkan hade köpt med sig massa goda kex och ostar åh vindruvor hem som vi har suttit och gottat oss med till Höök men slut med det nu. Jag tänkte jag skulle ta och slå på ett avsnitt Gossip Girl nu och sova efter det är så himmla sliten efter inatt..  haha! Kanske ska ta och lägga på en ansiktsmask med? Känner att min hy behöver det efter den hårda natten.     Usch jag har jätte ont i magen, hoppas det släpper. Kan ju inte ha ont imorn då Jonna fyller och jag ska dit såklart!

Btw så har jag nog kommit på vad jag ska klä ut mig till imorgon, ska kolla lite till morgonen om jag har saker för det. HIhu! Näh nu ska jag lägga på en ansiktsmask och sedan Gossip Girl time.


PoK ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback