hemska hemska mardrömmar..

2008-10-14 | 12:52:11 | Allmänt


.. Varför har jag dom? Och när dom har med Pompe att göra så är dom bara ännu hemskare. Det finns en dröm som jag drömmer om och om igen. - Fyfasen vi saknar dig Pompe.  ♥♥





Vaknade som sagt av mardrömmar inatt och vågade fasiken inte somna om så jag satte på en film Into the blue, tur att Paul Walker är så oändligt fräsch (;  och vem skulle säga nej till att vara tvilling med Jessica Alba? Nej skämt på skidor.
Vad har ni gjort nu på förmiddagen? Jag har varit nere och simmat med pappa, erkänn duktigt? Så härligt att simma och hur bra som hellst synd att jag inte kan få in det i min vardag än, men när jag får körkort så kommer det funka göra bra. Just nu är det ju bara ridningen och promenader/jogging som gäller, men ska ju testa något nytt idag ju.. Berättar om det senare.

Just nu så sitter jag i soffan och lyssnar på lite gammal musik och ska snart åka iväg in till Uddevalla för att köpa färg och övingsköra lite, blir säkert lunch på Pita eller Cactus med, det är så himla gott där.  Puss på kinden ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback