heldag med hästarna.

2008-10-17 | 22:00:33 | Allmänt


Hejsan vänner!

Idag har jag inte haft möjlighet till att skriva i bloggen i huvudtaget. Hade kunnat hinna skriva en rad eller två imorse när jag gick upp men det hade jag inte en tanka på då eftersom jag va så himla hungrig. Jag vaknade av att jag mådde jätte dåligt gick upp och åt och mådde genast mycket bättre sedan var det raka vägen ut  till stallet.. Har haft en hel dag med hästarna idag har ridigt Faxital idag med, gick väldans bra faktiskt han va lite pigg men vad kan man begära? Sedan så tog jag och Maria en tur tillsammans idag igen vid halv 4 tiden, och jag red såklart Nischaala helt underbart väder ute idag verkligen :)

Jag kom in runt halv 8 tiden och ätit och lite så nu, Imorn vaknas det personalresa så upp alldeles för tidigt t morran så idag stannar jag hemma och tar det lungt med mamma, Håkan och Linnea. Vi sitter och kollar på filmen på 5an nu, Freaky Friday? har jag för mig att den heter och så käkar vi onyttigheter.

Jag bara måste säga hur stolt jag är över min kära mamma, Hon har rökt sen hon var 13 år, och hon fyller 47 i dec. Hon har alltså rökt i hela sitt liv i stort sätt.. Och nu så kämpar hon och Håkan tillsammans med att sluta och dom har inte rökt på hela 1 1/2 vecka. Jätte duktig är hon verkligen! Nej nu ska jag springa in till dom andra igen och fortsätta kolla på filmen. Puss på Kinden ♥
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback