"hopplösa mig"

2008-10-05 | 19:04:15 | Allmänt


Hejsan vänner!

Är det inte sjukt hur söta barn kan vara ibland? Jessie och jag satt och målade förut så råkade hon måla utanför sträcken så säger hon med en himmla suck "Hopplösa mig!".  Jag kunde inte låta bli att le, hon är så super söt den ungen. Idag har har vart barnvakt tills kl 4. Fullt ös här hemma har det vart hela helgen, dom kom i fredags och åkte idag. Gosh, haft en del att göra kan jag säga.. Idag lagade jag Pannkakor till lunch med, gottigt. Hoppat på studsmattan och varit ute en del i stallet, lekt kurragömma och allt vad vi nu har gjort. Rätt skönt att det är tyst nu haha! Eddie och Nettan har flyttat nu i helgen med till en 4a i Henån. Härligt för dom. bra lägenhet med! Kul att ha ungarna lite närmare sig. Slipper man åka ut i skogen och hämta dom varje gång.
 
Nu sitter jag här heeelt propp mätt efter en super god lasagne som jag och mamma gjorde tillsammans, Mums! Vi ska göra äppelpaj snart med och vaniljsås till såklart, men först ska vi gå ut i ovädret och hämta in några hästar.. Så ikväll blir det riktig myskväll ska kolla på söndags filmen på 3an med, har för mig det är Fun with Dick and Jane som går idag. Har även köpt hem lite Jordnötsringar, Chilinötter och Coca Cola såklart! Frossar kväll typ?

Nej nu blir det till att göra äppelpaj (:  Mumsilimums!

Take Care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback