födelsedagsmiddag och födelsedagsfest, MASKERAD!

2008-10-22 | 00:34:14 | Allmänt


Nu är jag här igen, jag har väl säkert glömt att berätta att Jonna fyller år den 31e?
Hon ska iaf ha maskerad på kvällen. Jag är dit bjuden innan på mumsig middag osv. med massa tjejor. "Känner" väl 1 av hennes kompisar bara egentligen och det är Sigge, och sen har jag väl träffat Emelie 1 el 2 ggr innan men det kommer säkert bli kanon bra iaf, ska bli himla kul alltså. (:

Jag har några funderingar på utstyrslar men jag tackar inte nej till era idér och förslag för mina är inte allt för många och jag tycker inte att dom är så himla kul och utmärkande heller. Så om ni vill hjälpa till att välja min utstyrsel för kvällen så skriv gärna en kommentar vad ni tycker att jag ska klä ut mig till eller på min mail [email protected] jag kommer verkligen bli jätte tacksam och jag länkar den som gav mig den bästa idén hihu.. (: SÅ ÖS NU PÅ MED IDÉR SÖTNOSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback