Dagens outfit

2008-10-08 | 22:49:06 | Allmänt

.. I dag såg jag ut såhär;



Upptill;
Senaps-gul tunika - H&M
Örhängen - från en liten affär i sthlm.
Halsband - Gina tricot?
Brettskärp - H&M
Utomhus;
Brun skinnjacka - Kaos
Brun sjal - H&M
Bruna grovstikade vantar och mössa - klädaffär i Oslo.


nertill hade jag;
svarta "stickade" leggings - H&M 
bruna stickade knästrumpor - köpte jag på Color Line färjan mellan Strömstad - Sandefjord
Utomhus;
Bruna stövlar med klack- norsk skoaffär.


Ansikte;  fuktighetsgivande ansiktskräm från NIVEA, Sedan fyllt i mina ögonbryn med en penna, böjt ögonfransarna och tagit 1 lager med mascara på överfransarna! (Jag vill inte andvända för mycket smink om jag inte måste, om jag har en dålig hy så lägger jag alltid på foundation, men nu så mår min hy riktigt bra så då kletar jag inte på något onödigt!)

Hår;  Håret plattade jag snedluggen lite (inte för mycket bara så att den lägger sig ner lite, den står annars rakt upp!!) och tog sedan i Studioline Curl Power mousse från L´Oreal. och sprayade sedan med lite hårspray för att hålla lockarna lite eftersom det blåser ute. Jag har väldigt lockigt hår naturligt så egentligen kan jag bara gå ut med mitt självfall om jag känner för det och fixar luggen men ibland är det kul att lägga i lite av denna moussen då dom blir mer markerade och lite mer "korta" har långa sköna lockar vanligtvis.



Puss på kinden ♥
Kommentarer
Linda säger:

meeen >< intresseklubben antecknar nog i af älskling ;D

2008-10-10 | 13:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback