borde stänga av mobilen under natten så jag slipper bli väckt..

2008-10-08 | 15:36:45 | Allmänt


.. men det går bara inte, tänkt om det kan vara något viktigt.. Som en hemsk natt i februari 2006.
Sedan dess har jag inte kunnat stänga av mobilen på natten utan att veta att alla mina nära och kära mår bra och inte är själva någonstans, det är en sådann spärr jag har fått.

Jag vaknade vid 11 tiden idag skönt att sova ut verkligen, även fast jag kan göra det i stortsätt varje dag men jag vaknar alltid och kan aldrig somna om så lika bra att gå upp? Right? Åt frukost ute i solen idag, så himla skönt väder ute nu igen, det har börjat blåsa lite nu dock men solen är fortfarande framme. Har inte fått så mycket gjort idag förutom att jag varit ute och gått en promenix. Jag älskar att gå ut och gå ensam, sätta på iPoden och bara koppla bort allt annat utanför. Visst är det supertrevligt med sällskap ibland oxå. Jag har städat egrann och nu så ska jag hoppa in i duschen och fixa mig lite, vi ska åka till älskade morfar ♥ och hälsa på lite blir säkert så att vi käkar middag där.. ?

Imorgon har jag planer på att åka till Stenungsund och träffa Sara en gammal kompis ifrån högstadiet. Vi har inte setts sedan 8an eller något liknande. Sjukt längesedan så hoppas det blir av imorgon, vi har haft det i sinne ett bra tag nu men det har aldrig blivit av. Hon fyller 18 den 12e dec så då kan hon börja hänga med ut istället, oftast då man träffar på mig har jag hört?  Någon som är sugen på utgång idag kanske? (:



Åh, jag bara älskar denna låten, vet egentligen inte varför men den är bara sådär supersöt.





Nej nu ska jag hoppa in i duschen. Hörs ikväll sötisar!

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback