beslutsångest.

2008-10-10 | 13:14:11 | Allmänt


Hej vänner!

Åh jag har sån beslutsångest över ikväll. Jag kan verkligen inte bestämma mig vad jag ska göra.. Jag har flera alternativ och även blivt tillfrågad om att jobba kväll. - What to do? Jag tycker att nästan alltid de är såhär för mig så slutar jag alltid hemma eftersom jag inte kan bestämma mig. "Om jag väljer att följa med dom så blir dom andra griniga" "Om jag åker dit istället för dit så blir det säkerligen roligare på andra stället bara för att.." osv. det är så jag sitter och velar med i min hjärna just nu. Så himla jobbigt, visst jag vill ut på krogen dansa och ha en bra kväll men ,när jag har så svårt att bestämma mig så vet jag inte vart jag ska ta vägen riktigt. Jag får tänka lite mer på detta helt enkelt.

Idag är det tråkigt väder ute, det har regnat hela natten så det är blött ute och grått.. Jätte deppigt!
Jag sitter här och är jätte seg nu, vart vaken sen 8.10 och mina ögon har så mycket grus i sig så jag bara känner för att lägga mig ner och sova i en timme eller två. Vad har jag pysslat med hela morgonen då? Jo jag har vart och hämtat paket på posten och tagit en ridtur. Men vädret är som sagt så himla trist..


Nu ska jag luncha lite är monsterhungrig. Puss på kinden ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback