att härma sms signalen är en dålig vana.

2008-10-07 | 22:34:13 | Allmänt



Haha ja, ni läste rätt.. Näst intill varje gång jag får sms så härmar jag min signal, kanske för att den är så skön.  "Silence.... SILENCE, I KILL U!" haha åååh love it.




Idag har varit en såndär dag då jag varit ute näst intill hela dagen. Jag har ridigt både Faxiola och Preme (Eftersom min kära Nischaala har en tappsko och ömmar något så förfärligt på grus så får hon vila tills hovslagaren kommer, som han förövrigt skulle gjort igår men som han inte gjorde så jag hoppas innerligt att han kommer innan helgen!) bytt hagar på flera av hästarna och efter det så gick jag en lång promenad på nästan 1h. Så idag känner jag mig jätte nyttig, Jag lagade även Tikki Masaala(stavning?) med kyckling till middag med, utan fusk sås gjorde allt helt själv, skit kul (:  Jag älskar att laga mat, och det blev monstergott. - Duktig Keela!

Efter maten så var jag helt slut, tog mig en dusch och satte på s2, e4 och e5 av Gossip Girl, vilken vändning det gör i serien nu. Ska inte avslöja för er som följer det på tv och sådär men shit alltså! Fy fasen vilken bra serie det är. Nu är jag jätte seg igen och står i valet och kvalet mellan att lägga mig i sängen och försöka sova eller fortsätta sitta här ute i soffan och mysa framför tvn med en film och lägga mig efter det? Jag tror allt jag ska ta och sätta på en film.. Jag är film sugen. hihu.

Take Care sötisar. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback