Thailand närmar sig med stormsteg.

2008-11-02 | 23:18:50 | Allmänt


Gokväll vänner.

Herregud satt och tänkte lite på min förra Thailands resa i början av året och kom och tänka på att det är ju för fasiken på dagen idag en ynka månad kvar tills jag åker dit igen. Ska bli så himla skönt att få komma bort i 3 veckor och bara sola, njuta och ha det galet med Tess på nätterna "Shhaaaaaaiit". Jag vet att jag tidigare nämt att jag är "trött" på Thailand och det stämmer, jag har varit där så mycket nu så jag vill åka till ställen där jag inte tidigare har varit och uppleva något nytt. Nästa år ska jag fasiken försöka åka någon annanstans på vinterhalvåret istället för Thailand. Tess åker ju ner nu den 30e, snart ses vi igen stumpan och det ska bli så himla kul ass.

Nej jag sitter här och funderar på om jag ska ta mig ett långt varmt bubbelbad eller om jag ska ta och duscha och sedan slå på en av alla filmer jag fått laddat ner idag? Jag tror nog att jag tar mig en dusch och sedan slänger mig i soffan i ett varmt täckte tar lite citron / lakris glass och lyxar till det lite såsätt istället? Jag tror nog jag ska ta och kolla på Over her dead body, någon som har sett den innan?  Ni kan ta och kolla in trailen nedanför. Nu rundar jag av, och hoppar in i duschen. Pok ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback