lördags kväll hemma i soffan.

2008-11-08 | 19:53:38 | Allmänt


Hejsan vänner.

Jag har fortfarande inte fått tag i några bilder ifrån igår kväll, fasiken oxå, Men men det kommer. Sitter hemma i soffan och är monstermätt, gjorde tacos i min ensamhet då mamma och Håkan är i Åmål. Precis när jag hade somnat förut så ringde min mobil hysteriskt och fick ett gap i örat att jag va tvungen att springa ut i stallet och ta fram sadel och träns till Kajsa och Vicky då det var folk här som skulle test rida dom, usch vad arg jag va men fick ta på mig igen och gå ut. sov i ca 2,5h vart dunder skönt verkligen behövdes kan jag lova! Har ju insläppet ikväll så gäller att jag inte somnar nu när jag ligger och kollar på grey´s anatomy, funderar på att släppa in dom rätt så snart. brukar släppa in mellan 8-9 tiden. Ska även gå upp med Penny och Pepzi till vinterhagen, suck. Nu ska jag ringa min kära moder och kolla hur det går för dom i fucking jävla kuk åmål, såååå längesedan man såg fucking åmål dax snart ass?

PoK ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback