look at you, baby you.

2008-11-27 | 12:53:40 | Allmänt


Tjingeling vänner.

Vaknade vid 7 idag och va dunderpigg, hur ofta händer det? typ ... aldrig.
Försökte verkligen somna om och låg säkert i sängen i 1h men lyckades inte så jag tog och hoppade upp och gjorde mig en kopp thé och slängde mig i soffan i mina duntofflor och oversize t-shirt och kollade på Grey´s Anatomy. (Jag har ju köpt hem s1, s2 och s3 så jag kollar igenom det nu!  Love it!) har blåst jätte mycket hela natten och hela morgonen och blåser fortfarande en massa utomhus, inte så kallt men man blåser typ bort. Gick ut i stallet vid halv 10 och gav Morando frukost, och släppte ut honom i paddocken då det är för lerigt i hagen enligt mig. Sedan åt jag frukost tillsammans med mamma, mega frukost och är fortfarande proppmätt!

Just nu så gör jag verkligen ingenting, funderar på om jag ska ut och rida eller inte? Det blåser ju så himla mycket och på hästryggen i blåsten så blir det kallt efter en stund ass. Men jag får väl ta och dra på mig flera lager och hoppa upp? Men tror jag tar och väntar någon timma och se om det avtar något. Tänkte ta mig en promenix idag med, gå up och bjuda Ingela och killarna på bulle.. Är jag inte snäll ibland?   Niet nu ska jag sysselsätta mig med något. PoK
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback