Korvans, världens bästa fyllemat!

2008-11-01 | 03:43:57 | Allmänt


Hejsan sötnosar!

Garh klockan är nu halv fyra eller ngt liknande. hahaha, och varför satte jag mig ens och skriver blogg vid denna tiden? Eh, jag har inge bra svar på den frågan ass. Men jag vet iaf att jag och Linnéa fick för oss en dum idé att åka ner t korvans alldeles nyss, vi tog TAXI ner det gick på nästan 200;- sedan så handlade vi där nere för ca 300;- det va våran mat + Nicklas och Peters. haha han garvade  bara åt oss när vi kom ner och fnittrade som aldrig förr åt att Nicklas betalade hela skiten.. + taxi resan hem ajaj. vad kommer han säga imorgon? Neeeeej jag vill inte vakna imorn och behöva städa all jäkla skit efter idag ass. Blöh! Näh knyta sig nu kanske?  PoK ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback