Höst promenader är så himla mysiga..

2008-11-13 | 19:15:50 | Allmänt


Gokväll vänner!

Ouff vad skön min promenad va tidigare idag, va ute i nästan 1,5h och bara gick med musik i örona och bara drömde mig bort - På med reflexvästen såklart eftersom det mörkar så fort nu för tiden och man vill inte bli påkörd eller hur? Jag har en sådann som kan blinka och ha sig i rött, antingen att man har den på blinkning eller på stillastående ljus när bilar kommer.  Fick den av våran granne han håller på med reflexer, så gratis är gott, han tycker jag är duktig med att andvända reflexer, fler borde görat. När jag rider så ser jag ut som en julgran med alla olika reflexer, ben, brösta, reflextäcke, väst, och även skaffat mig en pannlampa nu med (Y) Duktiga mig.

Gick bort till campingen och satte mig lite på stranden och drömde mig bort ännu mera, det är så himla fint här ute man mår så himla bra av att vara här ute, luften är så himla ren, Havet, hästarna, stora öppna fälten, skogen.. allt! Jag är egentligen en stadsflicka ända ut till fingerspettsarna, men det har förändrats. Visst saknar jag stadslivet, men hästarna mår jag så sjukt mycket bättre med än att sätta mig på ett fik någonstans..  men nog om mig, hur står det till med er mina sötnosar?

Jag funderar på om jag ska ta och sätta på lite grey´s anatomy jag som har varit så duktig och städat och slängt in en tvätt i maskinen. Tänkte hoppa i säng tidigt idag så jag är pigg och hurtig till imorgon, promenad på morgonen och sedan ska jag upp på hästryggen på Nischaala och ta en härlig sväng eftersom det inte ska regna imorgon heller, man kan ju iaf hoppas. Sedan senare på dagen kommer Bränne (och förmodligen Raz) och hämtar upp mig så ska vi åka till Li och spendera kvällen hemma hos henne med filmer och bakning som det ser ut just nu.. Tokmysigt! 


  

Take Care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback