Hörde jag... BLOGGTORKA!

2008-11-26 | 23:01:20 | Allmänt

Hejsan sötnosar.

Sry för den oändliga bloggtorkan men har haft så himla mycket för mig dom senaste dagarna. Kan ni fatta vad tiden går fort? Det är inte ens 1 vecka kvar tills jag åker till Thailand och är borta i 3 underbara veckor, åker på tisdag och ska bli himla skönt. Ohrkar knappt dra igenom vad jag gjort än sålänge denna veckan så himla mycket jag gjort, Men såklart ridigt och spenderat mycket tid i stallet sedan så har jag varit inne i Uddevalla lite och lunchat och gått på stan och lite sånt mysigt. Igår så körde jag en hel del, pappa och jag va på Torp och snurrade runt i säkert 2 timmar. Va på Hööks och köpte en ny grimma, bett och teddy för mitt kalla arsle på vintern. Idag har jag varit kanon effektiv med, helt galet. Har hunnit vara på torp och köpt ännu mera häst saker (dyrt att ha häst, fan vad det svider när man betalar allt själv kan jag lova haha!) spenderade nästan 1500;- på Hööks idag och igår runt 500;- och more to come Gosh! Sadel och nytt vintertäcke är nog nästa jag behöver köpa och där svider det på kontot haha.. , lunchat, handlat 4 böcker, shoppat lite smått och gott inne på Kid ljusstakar,  en fin duk, julstjärna m.m. tillbaka till std och gick t frissan, sedan så körde jag hem till morfarn och hjälpte han med hans dator, lagade även mat där och sedan så körde han hem mig. Ouff har varit runt överallt idag känns de som. Gick ut i stallet direkt jag kom hem och fixade nya sakerna och mockade för min Morando och fixade med kvällsmaten. Nu sitter jag helt död i soffan, tagit insläppet och ska hoppa in i duschen och sedan PANG rakt ner i sängen.  Hörrni, duschen hörde jag. PoK




                                                                                                     Morando <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback