Halloween på Haddocks ikväll..

2008-11-01 | 13:53:54 | Allmänt


Godag vänner.

Ouff, jag är så himla trött. Linnéa fick upp mig vid 8 imorse då hon gick upp för att duscha och jag kunde inte somna om. Killarna kom upp vid 9 tiden, och då började vi städa efter gårdagen/natten så nu ser det ut som en lägenhet igen iaf haha. Vi körde sedan ner till torget för att inhandla det sista till mig som jag ska ha på mig ikväll, köpte present till Peter och käkade på Dai Loon. MUMS!  Just nu väntar vi på att Nicklas ska komma tillbaka, han är på något kalas. Han ska köra hem oss till Linnéa, hon bor ju på Tjörn. Utgång ikväll, det är ju som sagt Halloweenparty på Haddocks ikväll, hoppas det blir kul. Jag har inte kommit på hur fasiken jag ska ha mitt hår ikväll? :O

Nej nu ska jag nog ta en powernap, Linnéa ligger redan och snarkar i andra soffan och det verkar rätt skönt ass. - Vad ska ni göra ikväll? (:     PoK ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback