Förståndet har sina gränser, endast dumheten är gränslös.

2008-11-09 | 18:03:44 | Allmänt


Hejsan vänner.

Ouff jag är helt slut efter en arbetsdag i stallet. Allt har gått så himla segt idag, jag har haft ett strålande humör men den jäkla väntan gör att det känns som om allt går i slow motion och det gör mig helt galen. Amanda och någon kompis till henne var i stallet när jag kom ut efter lunch så jag fick lite sällskap, dom hjälpte till lite och gav hästarna middag. Usch våran ensilage maskin har gått sönder (IGEN!) och det är ett himla bök utan den så tar undra år och det regnade mega mycket ute så det va sött av dom. Sen är det bara insläppet ikväll oxå!

Vad har ni haft för er idag?
Har ni haft en bra helg?



Nu ska jag ta och städa egrann, så ska jag nog ta och ringa mamma och Håkan och kolla om dom är på min middags idé, nämligen Pizza! Jag blev oändligt sugen på det tidigare idag och jag ohrkar verkligen inte göra någon middag idag och tvekar på att dom ohrkar det när dom åkt ifrån Åmål, nah? Pizza tror jag allt dom kommer gå med på. PoK ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback