förskyldning på väg, attans!

2008-11-20 | 18:31:19 | Allmänt


Hejsan sötnosar!

Gah, jag har börjat känna av en förskyldning attans oxå! Att jag somnade som en stock igår kväll, låg väl i 5 min innan jag somnade, och de va helt galet skönt. Vaknade imorse av huvudvärk, galet ont i lederna och frös som jag vet inte vad. Första natten för Morando gick bra, han mådde toppen imorse och ville ut. Släppte han ju som sagt med Bolizia och Faxital och det gick kanon, dom hade allt kul tillsammans. Gick in och la mig i några timmar efter utsläppet eftersom jag inte mådde bra, vaknade vid halv 1 igen, oppps. Gick upp tog alvedon, åt lite och gick ut i stallet igen, mockade och fixade med mat osv sedan så gav jag mig ut på en liten tur. Det blev ingen promenad eftersom jag inte ohrkade att gå så jag red honom istället och det gick super bra, han är så himla framåt och nyfiken och de är verkligen kanon. När vi kom upp till campingen så va det såklart lite saker som va lite hemska men han gick allt duktigt förbi dom iaf, redig kille! Red även ner till stranden, han frustade som jag vet inte vad. Förmodligen har han aldrig varit i närheten av ett hav. Men det ska vi jobba på. Nu ska jag ta mig en apelsin och sedan börja laga mat, kyckling står på menyn men vad jag ska hitta på än vet jag inte dock, men det kommer allt bli så gott.     PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback