förskyldning på G?

2008-11-04 | 22:24:58 | Allmänt


Hejsan vänner.

Ouff jag fryser och svettas om varannart och ska inte ens tala om hur mycket jag nyser, har dock inte fått ont i lederna än men det kommer väl. Usch vill verkligen inte blir sjuk, behöver någon som kan ta hand om mig såfall? Frivillig? hihu.. Pekingsoppa, mums sa jag bara på Dai Loon. Får bli att knarka ännu mera C-vitaminer än tidigare.

 Morfar har ju varit här i dag han va här i ett par timmar, han bjöd på lunch och det blev grillad kyckling och potatis-sallad, GOSH VAD GOTT. Att något så simpelt kan vara så fruktansvärt gott.. Till middag så ohrkade jag inte sticka och handla och inte mamma heller så jag gjorde chilifalukorv och stuvademakaroner och lite sallad och det fick duga till middag idag, Imorgon så ska jag göra köttfärsås har jag tänkt mig om jag hinner den blir alltid så fruktansvärt god, om ni har cremé fraiche i så testa istället att ta cremé fraiche paprika/chili smak, hur kan man älska sin egna mat så mycket egentligen, men det är väl bara bra visserligen? Nog om mat. Vad har ni haft för er idag?

Jag fick iaf tvättat all tvätt och städat ur mitt skåp i stallet och rensat lite, skönt det behövdes verkligen. Även fast jag bro granne med stallet så känns det skönt att ha hjälm, reflexer, regnkläder osv där ute. Har ridkläderna här inne för det är för kallt att byta om ute i stallet haha. Men behöver alltid springa in 300 ggr innan varje ritt för att jag glömt något hjälm, reflex, vantar och ah ni fattar grejen. Just nu sitter jag och jobbar, fixar lite träns men ska sluta och hoppa in i duschen och sedan slänga mig i sängen är sket trött och tänkte ta utsläppet imorgon för att få lite timmar. PoK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback