BH tjuv?

2008-11-22 | 20:53:48 | Allmänt


Tjing vänner.

Ouff jag är så himla seg idag ass, vi va ett gäng hos Manne igår och de va allt trevligt. jag och Raz fick ha sängen för oss själva ett bra tag, sedan så kommer Ante och hoppar in så vi ligger och knör 3 stycken i en liten 1.40 säng. Varmt och mysigt? (; Att vi sov såpass länge blev jag förvånad över, Raz hade redan gått upp och kom in och väckte mig och Ante klockan va nästan 12, och sålänge har jag nog aldrig sovit efter fest. Började klä på mig eftersom vi skulle åka hem, till min stora förvåning så hittar jag inte min bh, den är som bortblåst. wft? Hur kan en bh bara försvinna? Killarna bara garvade åt mig, fick helt enkelt åka hem bh lös efter mycket letande. Manne har städat hela huset och han har fortfarande inte hittat den, hur händer det lixom?  helt knäppt verkligen, förstår inte. Ante körde hem mig och Raz vi tog även ett stop på donken, och käkade lite dock så kände jag inte för mat men en ramlösa och jordgubbsmilkshake medans killarna mölade i sig big mac´s, big tasty och plusmenyer hungriga alltså. Fick goa skratt åt  Ante under donken besöket, dom spelar ju Sibell för tillfället för någon insamling och uppenbarligen är han helt såld på hennes röst. Han skänkte lite pengar för att få nya låtar, till hans besvikelse va han tvungen att gå in på nätet och ladda ner dom. muhaha!  När dom släppt av mig gick jag raka vägen upp och knarkade alvedon och hoppade ner i badkaret och bara njöt, (försökte få bort min bakfylla, how come att dom bara blir värre med åren?) sedan så slängde jag på en film innan jag skulle ta bussen hem till Uddevalla. Och det är tok-kallt ute verkligen, måste köpa mig ett par riktigt varma vantar. Mössa och halsduk har jag redan i svart, funderar på att köpa ett set vitt oxå?

Direkt jag kom hem så tog jag av mig ytterkläderna grabbade tag i en morot, tog på mig ett par stövlar och en vinerjacka och sprang ut till stallet och tog in Morando och borstade och kelade lite. Han är helt underbar! Amanda och Amanda var i stallet och hade ridit i mörkret. Nu sitter jag inne och är helt genom frösen, har käkat lite mat och ska snart ut och ta in hästarna, sedan duschen och gissar på att jag kommer somna rätt tidigt idag är både trött och ska jobba imorgon, så upp tidigt och slita. Ska vara bra väder imorgon tydligen så jag tänkte försöka få med Mamma och Håkan ut på en ridtur med fika. Låter det inte mysigt? Och jag är helt tokigt sugen på plättar, tack vare Li som skämde bort mig med det för någon vecka sedan. Nej hörrni, nu är det dax att gå ut och ta in hästarna. Hoppas ni har en bra lördags kväll. Pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback