3-stegs Lädertvål, med mögelskydd..

2008-11-10 | 00:12:16 | Allmänt


... Fanns för några minuter sedan över hela min matta tack vare min kära katt. Trevligt va? Han är så himla dum med att han är så jäkla nyfiken på allt, så hade jag glömt att sätta på locket så har han lyckats spilla ut hela flaskan, gah dumma katt. Va ute i köket i 2 sek så han är en snabb liten jävel med att ställa till med problem, sitter och grejar med träns och sadlar i brist på trötthet men det börjar smyga sig på nu. Hunnit göra 5 sadlar och 7 träns idag och de känns bra, ska spraya olja på dom imorgon med så blir det kanon bra sedan.

Ska ta och hoppa in i duschen och sedan försöka lägga mig och sova, tänkte se om jag hittar någon bra bok i mammas hylla med. Känner för att läsa en super bra bok. Eller om det inte är någon som lockar så får jag dra till Bokia imorgon för jag är verkligen supersugen på att ligga med en bok på kvällarna (Herregud, ligga med en bok? jag vet inte riktigt hur min svenska är nuförtin ass!)  jaja, nu lättar jag här och vet ni vad? Det är måndag nu, tror ni jag får något svar idag? (klockan är ju efter tolv. hihu..) man kan ju alltid hoppas eller hur? PoK ♥



Bara för mig som bloggen inte vill riktigt? Kan knappt komma in och den vill inte kunna lägga in bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback