Söndag, underbart väder och alla är lediga... förutom Keela!

2008-05-25 | 18:41:04 | Allmänt

Hopp, sitter på jobbet hur sjukt bra väder som hellst men ändå så jobbar jag. Om man bara kunde förutspå hur bra vädret skulle bli sådär 2 veckor i förhand så jag hade kunnat tacka nej till att jobba, hade det inte varit super?

Igår tog vi det lugnare än lugnast pga. min oändliga bakfylla som jag verkligen inte tyckte om och som jag verkligen inte hoppas jag åker på igen.. kanske hålla sig borta från alkoholen ett tag?
 Skulle ju vart till Tilda och Lext igår men eftersom jag mådde så jävla dåligt så kom Kev till mig istället (: Vi kollade Euroblabla ohrkar inte ens försöka stava rätt hahaha.. Jaha ja, ryssland vann ja! Men jag tyckte verkligen inte Perelli gjorde det bra igår, kanske showen men jag tyckte inte att hon sjöng så bra tyvärr.. HAHA Björn Gustafsson är ju bara föööööööööööööööööööör skön, Gosh vad jag gillar den killen. HAHAHAHAHAHA när han skulle säga hur vi röstat ja de va i en klass för sig resten utan europa kommer väl tänka hur jäkla dumma vi är nu, bli dumförklarade ungefär! Men så stört skön.. Sen kom de någon film men vi båda somnade blev dock väckt sisådär hundra gånger av sms, men det gjorde ju inget :D

Kom på typ 5 imorse att jäklar hur ska jag ta mig t jobbet så gick upp och ringde Fredrik hur tidigt som hellst på morran - Flå´t killen!  och bad han köra mig, och det gjorde han.. så snällt TACK! <3


rätt lungt på jobbe faktikst, rätt härligt. Fast, ändå så blir man egrann rastlös när det inte finns något att göra.. Visserligen finns det alltid något att göra, städa, tvätta osv. men, det är ju inte det minsta kul så det gör jag inte frivilligt när jag kan slappa ^^           Morsdag idag med, världens bästa mamma fick blommbud och chocklad av oss ungar (:  Sedan ska vi grilla med, jag ska fixa.. Min oändligt goda och eftertraktade potatissallad är såklart givet att den står på bordet sedan, sedan en massa annat gott blire, köttfärsspett, kallsås, världsgod sallad med feta ost, oliver, soltorkade tomater, solrosfrön osv. osv.  MUMS!  -JAG LAGAR SÅ FRUKTANSVÄRT GOD MAT IBLAND, jag borde börja laga mat lite oftare.





Nej nu ska jag göra lite nytta!


Tjingeling Badring
Over and Out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback